Objavljeno od strane: nikolalucic | 23/11/2009

Need for speed shit…pardon, shift!

Need for speed shift

Pa na osnovu mog naslova možete da skontate o čemu je reč. Dugo sam očekivao nastavak serijala NFS i kad je stigao bio sam radostan ko malo dete. Uključio sam torrent, skidao igricu četiri dana(veličine je oko 6 GB)i na kraju uz 100 nekih zavrzlama uspeo da je instaliram.  Podržavam ja borbu protiv piraterije al mi se ne daje 50 eura za nešto dok ne probam, kad probam i svidi mi se e onda kupujem originale. Na moju žalost ovaj novi NFS ne bih kupio ni da je poslednja igra na svetu.

Sigurno se pitate otkud tolika isprovociranost na mojoj strani. E pa to provazilazi iz toga što je ta igrica realno odrađena po rečima ljudi iz  EA-a a po mojim rečima igrica je isuviše grubo, neusklađeno , preosetljivo i u određenim trenutcima odrađena sa sporim odzivom. Najbitnija stvar koja se ovne nameće je to da morate da posedujete volan ako želite da igrate. Ako ne posedujete onda će te verovatno doći do nekih 40% igre i sve će da vam se smuči iz razloga što tada dobijate jaka kola i jednostavno je ne moguće iskontrolisati ih u krivinama, mada znaju da polude i na pravcu.

Da govorim o driftu stvarno ne želim jer je njega ne moguće izvesti na tastaturi i svako ko uspe na tastaturi da izveze drift duži od 3 sec. taj može da bude prezadovoljan.  😉

Ne želim da budem preoštar i da kažem da je cela igra loša jer stvarno nemam kritike koje bih mogao da iznesem na račun grafike, zvučnih efekata , izbora automobila ali jednostavno ono što je kod ovakve igre  najbitnije je ta upravljivost.

I izvinite al nemammo svi volane i ne ne želimo da bacimo na njih od 3 do 10 hiljada dinara. Ako već hoćete gospodo da napravite za volan onda ostavite i podešavanje za tastaturu a  ne ovako ko da vozim po ledu.

Žao mi je što je se moja dugo iščekivana igra ovako pokazala al tako je  kako je… 😦

Ostavite odgovor

Kategorije

