Objavljeno od strane: nikolalucic | 21/11/2009

Skinite te kilograme!

Ovo možete biti vi!

Koliko puta ste do sad kretali na dijetu i posle nekih nedelju dana jednostavno izgubili želju i volju i vratili se opet na stare šine? Kod većine je odgovor više puta. E pa vreme je da se to promeni!

Šta je to što bi moglo da vas natera da zauvek promenite svoj stil života i da skinete koje kilo? Pa recimo samo da ako vam BMI (body mass index) prelazi 25 to znači da ste gojazni i da postoji velika verovatnoća da bolujete od bolesti koje prate povećanu kilažu. Ako niste upoznati sa bolestima koje prate gojaznost sad ću vam navesti neke:  holesterol, povećano lučenje insulina, bolesti srca, dijabetes tipa 2 ….lista se nastavlja do u nedogled. Ako mislite da će vas zaobići ovo sve onda  otiđite do labaratorije i uradite krvnu sliku pa će te videti da li ste u pravu. 😉 U slučaju da niste onda je krajnje vreme da preduzmete sledećih 5 koraka:

1. Izbacite štetne ugljene hidrate – da da ne trebate da izbacite sve ugljene hidrate nego samo one štetne koji podižu nivo šećera u krvi a samim tim i nivo insulina. Tu spadaju gazirana pića, slatkiši, svi proizvodi koji u sebi imaju brašna, krompir… Da da znam da su vam to omiljeni ugljeni hidrati al za sve možete naći alternativu i kompromis samo ako želite.

2. Povrće povrće povrće!!! – da da to je magična formula za vitalnost. Jedite što više povrća , za maksimalni efekat trebalo bi da jedete oko četiri puta dnevno povrće. To jeste mnogo al i cilj je visok a za najbrže približavanje istom trebaće dosta odricanja. 🙂 Pri konzumiranju povrća izbegavajte šargarepu, kukuruz i krompir jer imaju dosta skroba. Povrće inače ima dosta celuloze ap će te se osećati sito. Za smanjenje svog apetita možete da koristite i metamusil naravno ako ga pronađete u Srbiji.

3. Povećajte unos proteina -proteini su glavna komponenta za izgradnju mišića. To znači da tokom dijete treba povećati unos proteina kako biste zadržali mišićnu masu. Najbitnije je da proteine unosite ujutru i za užinu kako bi bili maksimalno iskorišćeni.  Takođe proteini vas čine sitim tako da se nećete prejesti ni za jedan obrok. Najbolji izvori proteina su govedina, piletina, riba, mlecni proizvodi, jaja(belance).

4.Nisu sve masti loše – postoje ne štetne masti i to je naučno dokazano. Zapravo, glavni krivac za vaše gojenje su ugljeni hidrati u kombinaciji sa mastima. Ako koristite masti koje potiču od mesa, avokada, maslina i ostale prirodne masti i ako ih ne kombinujete sa ugljenim hidratima onda su manje opsane po vaše zdravlje nego ishrana sa manje masti i više ugljenih hidrata.

5. Prerađena hrana….NE!!! – toznači da izbegavate svu hranu koja je u kesi i kutiji tako da se izrazim. Ako vam se jede pileće belo meso zaobidjite pileće grudi u foliji nego lepo kupite sebi pileće grudi u mesari i bacite ih na tiganj. Ovo vam govorim jer su sve te prerađevine prepune soli i raznih aditiva koji negativno utiču na vaše zdravlje. Veoma je bitno i da pobegnete od čipseva i drugih vrsta grickalica! Ako vam se bas toliko griccka onda uzmite pečenu soju (ne prženu!) i problem je rešen. 🙂

Još jedna bitna stvar koju morate da primenjujete je da jedete samo kad ste gledni. Znam po sebi da često uzmemo hranu u ruke tek onako kad nam je dosadno i da bi ubili vreme. Sad ide i vreme slava tako se cuvajte a vaše telo će vam biti nemerljivo zahvalno! Cuvate svoje teo i ono će čuvati vas! 😉

Advertisements

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s

Kategorije

%d bloggers like this: